piątek, 6 stycznia 2017

Egzaltowana - nowa ja

Drodzy czytelnicy!

Witam na moim nowym, starym blogu. Jeszcze do niedawna znaliście mnie pod nazwą "Blogująca Domi". Blog został założony rok temu i na początku dobrze funkcjonował. Kilka miesięcy temu przeżywał kryzys. Posty pojawiały się coraz rzadziej, aż w końcu go zawiesiłam. Miewałam nawet myśli, aby to wszystko usunąć i założyć coś nowego. W końcu, dzięki namowom przyjaciela (klik) pozostałam na tym. Postanowiłam, że po prostu zmienię jego wygląd i nazwę. 

Kryzys był spowodowany sprawami osobistymi, związanymi z nowym środowiskiem oraz nadmiarem zajęć i nauki. Przez ten czas nauczyłam się jednak dobrze dzielić czas na wszystkie obowiązki, dlatego wracam. Prowadzenie bloga jest czymś, co mnie uszczęśliwia i nie mam zamiaru z niego więcej rezygnować. 

Ostatni czas zmienił moje nastawienie do życia, sposób spostrzegania na Świat oraz zainteresowania. W ten sposób narodziła się "Egzaltowana", która od dziś przejmuje ten blog. Posty oczywiście pozostaną, aby od czasu do czasu móc na nie zerknąć. Tematyka może z lekka ulec zmianie, ale nie będzie tu żadnej wielkiej rewolucji. Wszystko będzie w takim porządku, jak zostało. 

Wpisy najprawdopodobniej będą dodawane we wtorki i w piątki, ale mogą być częściej. Wszystko zależy od naszego wspólnego zaangażowania. I oczywiście dziękuję wszystkim, którzy od początku mojego blogowania widzą w tym coś dobrego. Jesteście dla mnie dużym wsparciem i motywacją.

Do zobaczenia wkrótce.
(Nie Domi) Egzaltowana

8 komentarzy:

  1. Życzę powodzenia w blogowaniu :) Świetny wygląd bloga :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://xgabisxworlds.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę powodzenia i wytrwałości:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No życzę wytrwałości w prowadzeniu bloga :D
    Abyś go nie przerwała tylko cały czas rozwijała :D

    Odwdzięczam sie za każdą obserwacje:D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Kobiety chyba lubią zmiany ;)

      Usuń