niedziela, 14 lutego 2016

❤ Walentynki - jak je spędzić? ❤

    Witam serdecznie w tym jakże miłym i słodkim dniu. Czy Wy też czasami macie dość, że tylko w ten jeden dzień w roku witryny sklepów robią się czerwone? Że głównymi przedmiotami sprzedaży stają się "specjalne" pluszaki, biżuteria, czekoladki, ramki na zdjęcia, poduszeczki i różne inne? Że nagle tego dnia ustają wszystkie spory, walki i w ciągu tych 24 h zawarty jest pokój pomiędzy obojgiem stron? Mimo że od jakiegoś czasu nie jestem singlem, takie drobiazgi też mnie z lekką denerwują. Przecież od dawien dawna wiadomą sprawą jest fakt, że miłości nie powinno się wyznawać od święta. Zresztą, kto powiedział, że Walentynki to święto tylko i wyłącznie dla par? W wielu innych krajach święto to traktuje się jako dzień przyjaźni. Tak zwane walentynki otrzymują osoby, które cokolwiek dla Nas znaczą. Oznacza to, że obdarowuje się także rodzinę, przyjaciół, znajomych, sąsiadów czy dzieci, do których czujemy sympatię. Także nie warto przejmować się brakiem połówki. Walentynki to święto dla każdego!

    Zaproponuję Wam, co możecie dzisiaj robić. Ja także ten dzień spędzę "w samotności", gdyż świętowałam Walentynki ze swoim chłopakiem już wczoraj, ponieważ w niedzielę lubię sobie poleniuchować. Zwłaszcza że od jutra zaczynam ferie. Nasze Walentynki miały się skupić przede wszystkim na kinie, gdyż chcieliśmy zobaczyć tą sławną "Planetę Singli". Jednak wyszło na to, że od rana do późnego wieczora przeszliśmy cały Tczew. Nogi odmawiały mi już posłuszeństwa, a stopy narzekały na brak wygody w wysokich botkach. Mimo wszystko było świetnie i oby więcej takich niestereotypowych Walentynek

    Przechodząc jednak do rzeczy - przedstawię Wam pomysł na dzisiejszy dzień, który można zrealizować samemu, ale nie tylko. 

    Jak już wspomniałam wcześniej - w niedzielę lubię sobie poleniuchować, dlatego na tym skupię swoje Walentynki. Jednym z elementów będą łakocie, bez których leniuchowanie to nie to samo. Ciekawym pomysłem jest upieczenie i słodkie ozdobienie ciasteczek. Łatwe i ciekawe przepisy na ciasteczka znajdziecie tutaj. A oto kilka pomysłów na ich ozdobienie. 





    Innym ważnym elementem jest poczucie komfortu, dlatego (jeśli nie masz ochoty) nie strój się niepotrzebnie! Walentynki traktuj jako swoje święto i ubierz się tak, aby było Ci wygodnie. Wystarczy, że będziesz się podobał samemu sobie. Jeśli nie spędzasz Walentynek samemu - możesz postarać się, aby i drugiej osobie podobał się twój wygląd. Jednakże na pewno zaakceptuje każdy Twój wybór. 




    Aby poczuć klimat Walentynek, możesz też wystroić swój pokój. Ciekawym pomysłem jest przyklejenie zdjęć w taki sposób, aby uzyskać kształt serca. Dobrze jest także wykorzystać kwiaty i świeczki zapachowe. Oczywiście jeśli lubisz takie klimaty.







    Jednak zadbanie o ogólny wygląd rzeczy wokół nie jest wszystkim. Najważniejsze jest postanowić co i z kim chce się w ten dzień robić. W moim przypadku będzie to oglądanie filmów, na które ostatnio nie miałam czasu. Taki rodzaj spędzania czasu może być również z gronem najbliższych mam osób. Poniżej przedstawię Wam moje propozycje filmów na dzisiejszy wieczór.










    Jeśli jednak wolisz filmy w innych klimatach, polecam zobaczyć trzy części "Bez litości". Jest to film dla osób raczej o mocnych nerwach i psychice.




    W ten sposób można zauważyć, że Walentynki zawsze możesz spędzić w miły i ciekawy sposób. Nie warto naburmuszać się i stawać kontra nim, ponieważ nie ma się pary. Walentynki to święto dla każdego. Jeżeli jednak nie lubisz samotności - zaproś do siebie przyjaciółkę, siostrę lub wyciągnij kogoś do kina. Zapewne dzisiaj nie będzie umiał Ci odmówić. 


    Mam nadzieję, że post Wam się spodobał. Przy okazji życzę Wam słodkich, miłych, ciekawych i ciepłych Walentynek. Z ciekawością czekam na komentarze, gdyż chciałabym się dowiedzieć, jak Wy spędzacie ten dzień. Czy macie pozytywne nastawienie do tego święta, czy wręcz przeciwnie? Chętnie się o tym dowiem.

    Jeśli chcesz być na bieżąco - zaobserwuj mnie. Możesz także pozadawać mi pytania na asku (do którego link znakdzieciesz w moich social mediach) odnośnie 14 lutego. Na wszystko odpowiem. 

Zdjęcia zostały zaczerpnięte ze strony weheartit.com.

Domi

1 komentarz:

  1. Bardzo fajne filmy ;>
    Zapraszam flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń