czwartek, 4 lutego 2016

Q&A

Tak, jak zapowiedziałam niecały tydzień temu, robię dzisiaj dla Was post Q&A, czyli odpowiem na pytania, które zadaliści mi przez te kilka dni. Jest to forma wdzięczności za pierwsze 50 obserwatorów. Nie przedłużając, zabiorę się za odpowiadanie.  (Pytanka napłynęły do mnie z kometarzy pod ostatnim postem oraz z dwóch asków - linki macie w kolumnie obok).


1. Jak Ci się udało wybić te 50 obserwatorów?
Obserwatorów zdobywa się z reguły za dobrze prowadzony blog. Czytelnika warto czymś zainteresować - wtedy pozostanie z nami na dłużej. Bloguję od miesiąca i wydaje mi się, że przez ten czas dałam się trochę poznać moim obserwatorom. Zdobyłam ich dzięki temu, że swojego bloga prowadzę z pasji do pisania, z serca i chęci poznawania świata. Lubię zdobywać nowe hobby i poszerzać swoją wiedzę o różne kategorie. Nie ukrywam jednak, że zdarzało mi się dostać obserwację w zamian za to, że ja obserwowałam wcześniej daną osobę.

2. Jak dostałaś się do snapbloggers?
Do snapbloggers miałam okazję "się dostać", dzięki jednej grupie dotyczącej blogów na Facebook'u. Wstawiony był na nią post przez naszą "szefową" - Zosię. Poszukiwała bowiem kogoś do składu, więc pomyślałam, że "nikt mi w pysk nie da" i warto spróbować. Nie pożałowałam tej decyzji, bowiem na snapbloggers jestem do dziś i (sama) nie mam zamiaru z niego rezygnować. Jak się zgłosiłam, napisałam wiadomość prywatną do Zosi i wtedy wystarczyło załatwić "formalności". Tak naprawdę spytano mnie tylko o kilka drobnostek i ucieszyłam się, kiedy mogłam dołączyć do składu. Rozmowa z Zosią nie wyglądała, jak rozmowa o pracę. Było bardzo przyjemnie, zero stresu. Nic strasznego. To była jedna z moich lepszych decyzji. Niby błahostka a tak cieszy!

3. Jak to działa?
Otóż każda z nas (dziewczyn ze snapbloggers) ma przydzielony dzień tygodnia (część wchodzi w "wolne okienka"). I w tym dniu ma do swojej dyspozycji snapchata. Może w tym czasie kręcić filmiki o swoim dniu, nagrywać challenge czy tagi. Sama ustala co będzie robić, może też liczyć na pomysły widzów. To już sprawa indywidualna. Jeśli zaś któraś z jakiegoś powodu nie może być w danym dniu obecna - w jej miejsce (za wcześniejszym uzgodnieniem) wchodzi inna. Mój dzień to sobota, także zapraszam.

4. Czy masz jakieś rady dla początkujących blogerów ?
Niestety nie mam jako takich rad,  gdyż sama jestem początkująca (bloguję od początku stycznia). Jedyne co mogę powiedzieć to :

  • Bądź sobą - nie udawaj nikogo, kim nie jesteś! 
  • Pisz z sercem i rozumem.
  • Wybieraj tematy, którymi najbardziej interesują się twoi czytelnicy.
  • Dbaj o wygląd strony, gdyż to pierwsze rzuca się w oczy.
  • Rób to, jeśli kochasz. Nic na siłę. 
5. Jaki masz telefon?
Telefon, którego obecnie używam to Samsung Galaxy J5 i jestem z niego  zadowolona. Największą zaletą jest robienie bardzo dobrych zdjęć przy naturalnym świetle (tylni aparat posiada bowiem 13 Mpix), nieco gorszych przy świetle sztucznym. Wad do tej pory jeszcze nie znalazłam. Także polecam!

6. W jakim mieście mieszkasz?
Mieszkam na wsi w województwie pomorskim, w której liczba mieszkańców to około 1000. Miejscowość znajduje się 45 km od Gdańska i leży w równej odległości między Tczewem a Starogardem Gdańskim (13 km).

7. Czy masz rodzeństwo ? Jak tak, to jakie?
Mam czwórkę rodzeństwa - trzy siostry i brata. Wszyscy są młodsi ode mnie.

8. Czy masz zwierzęta ?
W tym momencie nie mam. Kiedyś miałam dwa koty i dwa psy. Na szczęście nie wszystkie razem, ale każde zwierzątko osobno przez jakiś czas.

9. Ulubiony kolor?
Jest dużo kolorów, które mi się podobają. Ostatnim czasem wolę te stonowane - czarny, biały, szary, beż. Jednak gustuję także w odcieniach miętowych, koralowych i cytrynowych.

10. Ulubione danie?
Moim ulubionym daniem na zawsze będzie barszcz czerwony, dlatego zawsze z wystęsknieniem czekam na Boże Narodzenie. Wtedy też mogę go jeść ile chcę. I w takiej atmosferze świąt "ma inny smak".

11. Ulubiona pora roku?
Jak każdy uczeń uwielbiam lato ze względu na wakacje. Jednak mimo wszystko wolę wiosnę, jeśli jest stereotypowo kolorowa i piękna.

12. Kiedy masz urodziny?
Urodziny obchodzę 29 marca, zatem za miesiąc i 25 dni skończę 16 lat.

13. Jaki masz kolor oczu?
Moje oczy są koloru zielonego. Chociaż z mamą często toczę o to spory. Jednak do (około) dziesiątego roku życia miałam oczy niebieskie.

14. Ulubiony sklep z ciuchami?
Ostatnio nie kupuję ubrań, gdyż mam ich pełno, a większości jak zwykle nie noszę. Jeśli jednak robię zakupy to w 90% udaję się do Sinsay'a.

15. Ulubiony przedmiot w szkole?
Przez jakiś czas nienawidziłam szkołę. Ostatnio jednak wracam do moich starych "ulubieńców" i szczerze mogę stwierdzić, że najbardziej interesuje mnie biologia i chemia, toteż z nich jestem najlepsza. Dodatkowo ostatnio naprawdę polubiłam geografię. Tematy z historii też wydają się ciekawsze.

16. Ile masz lat?
Nie od dziś wiecie, że niedługo kończę 16 lat.

17. Jakie są twoje hobby?
Mam dużo hobby, ale coraz mniej czasu, aby je rozwijać. Lubię rysować, śpiewać, czytać, słuchać muzyki, robić własnoręcznie różne rzeczy, malować i zdobić paznokcie, uczyć się nowych fryzur, oglądać wartościowe programy i ciekawe filmy oraz inspirować się ładnym zdjęciami i rozmyślać.

18. Jakie trzy rzeczy byś zabrała na bezludną wyspę?
Pewnie jakąś ciekawą książkę lub atlas dotyczący tej wyspy, nieograniczony prowiant i najlepiej całą rodzinę, aby jednak samotną nie być.

19. Wstaw swój ulubiony cytat i podaj jego autora.
Bardzo podobają mi się cytaty z książki Demo Lovato "Bądź swoją siłą przez 365 dni". A oto jeden z nich:
"Marzenie jest życzeniem, wypowiedzianym przez serce" ~~ KOPCIUSZEK.

20. Chciałabyś wyjechać za granicę? Dlaczego?
Tak, chciałabym, nawet bardzo. Jednym powodem jest na pewno turystyka, poznawanie kultur, języków, a także samokształcenie się i odpoczynek. Planuję także być może wyjechać gdzieś dalej na dłużej, niż urlop.

21. Zakochałaś się kiedyś bez wzajemności?
Wydaje mi się, że każda miłość na początku jest jednostronna, bez wzajemności.

To wszystko. Mam nadzieję, że dowiedzieliście się czegoś nowego i z chęcią pozostaniecie ze mną na dłużej. Każdy komentarz i nowy czytelnik motywuje mnie bowiem do dalszego działania. Dodatkowo od jakiegoś czasu możecie mnie również śledzić na innych portalach społecznościowych, do których dostaniecie się dzięki linkom w kolumnie (kolorowe ikonki). Jeśli macie jeszcze jakieś pytania - możecie pisać na dole, na wszystko odpowiem.

Jeśli post ci się spodobał - skomentuj, zaobserwuj. Widzimy się wkrótce.

Domi.

1 komentarz:

  1. Gratuluję dostania się do snapbloggers, fajne wyróżnienie i wgl. zazdroszczę :)

    NAJNOWSZY POST-KLIK!

    OdpowiedzUsuń