środa, 20 stycznia 2016

❄ Winter photos & News ❄

    Cześć! W związku, że od niedawna mamy taki ładny śnieżek, którego wciąż przebywa, po raz pierwszy przychodzę do Was z postem "fotograficznym". Tydzień temu, gdy zrobiło się biało, wraz z siostrą zabrałyśmy nasze maleństwo na sanki. Jest to jej trzecia zima, ale wydaje mi się, że nie pamięta tej zeszłorocznej. Tak czy siak, Julka świetnie się bawiła i w międzyczasie próbowała "pozować" do moich zdjęć. Zdjęcia te są amatorskie, robione aparatem telefonu Samsung Galaxy J5, który ma zaledwie 13 Mpix. Mimo wszystko wydaje mi się, że są dość dobrej jakości i szczerze mi się podobają. Wspomnę, że nie mam doświadczenia w fotografowaniu. Efekty mojej pracy zobaczycie poniżej. Zapraszam do oglądania.













    Dodatkowo chciałabym powiedzieć, że spełnił się jeden mój cel dotyczący bloga. Otóż w ciągu około dwóch tygodni "Blogującą Domi" odwiedziło ponad 500 osób (nie tylko z Polski), co jest dla mnie wspaniałą wiadomością. Prócz tego blog zdobył swoich pierwszych dziesięciu obserwatorów. Za wszystko bardzo serdecznie dziękuję. Kolejnym moim celem jest zdobycie 50 - ciu obserwatorów i wierzę, ze razem z Wami mi się to uda. Dziękuję również za wszystkie miłe komentarze, których ostatnio dostałam bardzo dużo. W podzięce za to wszystko, chciałabym Was poinformować, że z okazji 500 wejść, zapraszam Was na blogowego snapchata. Możecie mnie na nim zobaczyć w soboty. Nazwę znajdziecie w kolumnie po prawej stronie.
    Także teraz się z Wami żegnam i jadę na konkurs. A Was zapraszam do czytania, komentowania i obserwowania, gdyż każda z tych rzeczy sprawia mi dużą radość i jest motywacją do pisania kolejnych postów. Mam nadzieję, że niedługo będzie Nas więcej. Także do zobaczenia i widzimy się w kolejnym wpisie.

@Blogger_girls  <<--- w każdą sobotę (aktualizacja)

Domi.

17 komentarzy:

  1. Jaki śliczny, różowy bąbelek na sankach :)
    Zdjęcia nie są złe, nie ma się co przejmować, aparat i tak masz lepszy niż moja wersja Galaxy (S3), a przynajmniej widzę, że lepiej wyszły niż te, które ja robiłam.

    Pozdrawiam, Kat de Wolf
    http://katdewolf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia i urocza siostrzyczka!
    U mnie też napadało sporo śniegu i dzisiaj miałam okazję porobić parę zdjęć :)
    Zapraszam do siebie: http://makequadro.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu Julki ^^ I chętnie zobaczę twoje zdjęcia :)

      Usuń
  3. Z Julki piękna modelka ;)
    Zdjęcia Twoim zdaniem amatorskie a mi się strasznie podobają, oby takich jak najwięcej.
    Życzę Ci aby Twój cel się spełnił jak najszybciej.

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie fajne zdjęcia.

    Pozdrawiam,
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. sliczne zdjecia oddają magie zimy. Nienawidze zimy, ale zdjecia owszem sa super! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia i urocza Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super post! zapraszam też do mnie <3 http://diaryfashionette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń