poniedziałek, 11 stycznia 2016

Mój pierwszy raz, czyli 17 faktów o mnie.

    Witam wszystkich na "Blogującej Domi". Jak widzicie, znów zmieniłam szablon, ale wreszcie mogę powiedzieć, że mi się podoba. Na razie możecie pisać do mnie w komentarzach lub na dwa adresy mailowe, znajdujące się w kolumnie po prawej stronie.
    Przejdę jednak do tematu dzisiejszego posta. "Mój pierwszy raz " to coraz częstsza tematyka filmów na YouTubie, jak i wpisów na blogach. Ja dodaję go teraz, ze względu na to, że praktycznie jeszcze się nie znamy. W ten sposób dowiedzie sie o mnie troszkę więcej, niż dotychczas. A więc zapraszam do czytania!

    1. Czy rozmawiasz jeszcze ze swoją pierwszą miłością?
Właściwie to moim pierwszym poważnym chłopakiem jest ten teraźniejszy. Jesteśmy ze sobą szczęśliwi od dobrych dziewięciu miesięcy. Więc tak - rozmawiam jeszcze ze swoją pierwszą miłością.
    2. Jaki był twój pierwszy napój alkoholowy?
Nie wiem czy to tak do końca się liczy, ale pamiętam, że gdy byłam dużo młodsza, dziadek pozwalał mi spijać pianę z piwa.
    3. Jaka była twoja pierwsza praca?
Z tego co wiem, jeszcze nigdy nie pracowałam w ten sposób, aby zarobić jakieś pieniądze. Gdy idzie zima, zazwyczaj pomagam przy cięciu drzewa czy układaniu go. Ale jest to bezinteresowna praca. Tak samo, jak prace domowe.
    4. Jaka była pierwsza osoba, która do Ciebie dziś napisała?
Dziś pierwszą osobą była moja przyjaciółka Marta.
    5. Jaka była pierwsza osoba, o której dziś pomyślałaś?
Była to na pewno moja siostra, która zerwała mnie dziś rano z łóżka, gdyż budzik sobie z tym nie poradził.
    6. Gdzie po raz pierwszy leciałaś samolotem?
Do tej pory nie podróżowałam samolotem, gdyż nie wyjeżdżałam z Polski, a po kraju według mnie się nie opłaca. Osobiście lubię pociągi. Wynika to trochę z mojej choroby lokomocyjnej. W przyszłości mam jednak zamiar odwiedzić całą Skandynawię oraz rodzinę w UK i USA.
    7. Gdzie po raz pierwszy zostałaś na noc?
Po raz pierwszy nocowałam u swoich ex-przyjaciółek. W tym momencie nie utrzymuję kontaktu z żadną.
    8. Kto był pierwszą osobą, z którą dziś rozmawiałaś?
Jak już wspomniałam - siostra mnie budziła, więc to z nią rozmawiałam na samym początku.
    9. Co było pierwszą rzeczą, jaką dziś zrobiłaś? 
Pierwszą rzeczą było wyłączenie mojego natrętnego budzika. I położenie się z powrotem spać.
    10. Jaki był pierwszy koncert, na którym byłaś? 
Dotychczas byłam na dwóch koncertach - Natalii Lesz i Mesajah. Ten pierwszy był zorganizowany w mojej miejscowości, więc szkoda było na niego nie pójść. Na Mesajah pojechałam do Gdańska. Występował podczas Festiwalu Kolorów. Żadnego z nich nie żałuję. Od Natalii udało mi się nawet zdobyć autograf.
    11. Pierwsze wakacje bez rodziców.
Jeszcze niedawno każde wakacje (chociaż w 25%) spędzałam u dziadków w Gdańsku. Nie zaprzeczę, że byłam z nimi trochę zżyta. Jednak takie najlepiej zapamiętane wakacje bez rodziców to te w 2013 roku. Spędzałam je wtedy w towarzystwie młodszego brata. Obojgu nam się podobało i chyba nigdy nie zapomnimy pewnych elementów tego lata.
    12. Pierwsze państwo za granicą, do którego pojechałaś.
Nie byłam jeszcze za granicą. Chciałabym, ale na razie uważam to za zbędne.
    13. Pierwszy film, który pamiętasz.
Nie pamiętam tego za dobrze. Jedyne co mi przychodzi do głowy to mój pierwszy obejrzany horror, który dziś wydaje mi się porażką. Mówię tu o filmie pt. : "Koszmar w domu wiedźmy". Jednak jedynym koszmarem jest ten film. Nie polecam.
    14. Pierwsza uwaga w dzienniczku.
Pierwszą i jedyną była chyba ta za bieganie po korytarzu, którą otrzymała większość klasy. Taka byłam niegrzeczna.
    15. Pierwszy współlokator.
Z powodu, że cały czas mieszkam z rodziną - moimi jedynymi wspołlokatorkami są młodsze siostry.
    16. Twoje pierwsze zwierzątko domowe.
W życiu miałam w sumie dość dużo zwierzątek, a dokładnie psów i kotów. Jednak tym pierwszym był kot William.
    17. Twój pierwszy pocałunek. 
Mój pierwszy prawdziwy pocałunek miał miejsce w lutym zeszłego roku. Może nie bylo idealnie, ale lepiej być nie mogło. Nie ważne są szczegóły, a całowana przez Ciebie osoba.
    To już wszystko. Nie spodziewałam się, że post wyjdzie taki obszerny. Mam nadzieję, że Wam się spodobał i chętnie zajrzycie tutaj ponownie. Wydaje mi się, że w tym wpisie dowiedzieliście się dużo informacji o mnie i o moim życiu. Do zobaczenia wkrótce.

Domi

14 komentarzy:

  1. Zostałaś prze ze mnie nominowana do lba dorisssblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nominację ;) Postaram się się tym tygodniu odpowiedzieć na wszystkie pytania :)

      Usuń
  2. W szkole w tym zintegrowanych ( mam klasę blisko nich ;_;) tak biegają ,że biedne nauczycielki nie potrafią nad nimi zapanowaćXD zapraszam do mnie http://oczamioliwi.blogspot.com/2016/01/porady-dla-poczatkujacych-blogerek.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo wszystko ja byłam grzeczna :D tylko jeden taki wybryk.

      Usuń
  3. Hehe, ja w podstawówce za siedzenie na parapecie dostałam do napisania 100 razy "nie bede siadac na parapecie" : P lubie takie posty, gdzie ktos opisuje cos w punktach odpowiadajac na pytania. pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. lUBIĘ czytać takie posty - moim pierwszym zwierzątkiem był pies :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysłowy post :)
    Pamiętam jak byłam mała to moja mama kupiła mi białego chomika syryjskiego :D
    zapraszam :)
    http://natalie-forever.blogspot.com/2016/01/cudowna-roza-damascenska.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze chciałam mieć chomika. Pamiętam, że przez jakiś czas opiekowała się z babcią "Pysią" chrzestnej :) Dziękuję i chętnie wpadnę

      Usuń
  6. Takie posty są najlepsze <3
    ja jako pierwsze zwierze miałam rybkę która chyba nie lubiła mnie zbytnio haha
    Zapraszam Cię na mojego bloga na nowy motywacyjny post. Dążę żeby zdobyć w tym roku 500 subskrybcji - więc jeśli mój blog ci się spodoba to będę bardzo wdzięczna jak zostaniesz na dłużej <3
    Pozdrawiam Cieplutko
    royal-princes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny design :))
    trzymam kciuki za podróże samolotem
    <3

    OdpowiedzUsuń