niedziela, 17 stycznia 2016

Liebster Blog Award


    Witajcie. Dzisiaj przychodzę do Was z różnymi ciekawostkami na mój temat, gdyż na początku tego tygodnia,  zostałam nominowana do LBA, czyli Liebster Blog Award. Do tego czasu nie wiedziałam co to jest. Możliwe, że część z Was także nie wie. W skrócie postaram się wyjaśnić o co w tym całym LBA chodzi.

    Otóż jest to "zabawa", w której uczestnikami są blogi dotychczas mniej znane. Ma to na celu wypromowanie ich. Każdy zyskuje tu korzyści - i blog, który nominował, i blogi, które właśnie zostały nominowane. Następnie osoba nominująca zadaje 11 pytań, na które rząda odpowiedzi. W ten sposób blogi biorące udział w LBA muszą odpowiedzieć na zadane pytania, nominować inne 11 osób i zadać im 11 pytań. Całość wydaje się dość ciekawym pomysłem.
    Mnie nominowała Dorota (Klik), za co bardzo dziękuję. Postaram się więc odpowiedzieć na 11 pytań, które mi zadała. A więc zaczynajmy!

    1. Dlaczego założyłaś bloga? Co było powodem?
Bloga założyłam ze względu na swoją pasję, którą jest kreatywne pisanie. Od małego uwielbiałam język polski, a najbardziej wypracowania - przede wszystkim opowiadania. Co za tym idzie? Zaczęłam bardzo amatorsko tworzyć "książki". Był to najczęściej zwykły zeszyt w linię z oderwaną okładką, ponieważ sama dbałam o jej wygląd. Później pisałam pamiętniki (jeden mam do dziś). Niedawno tworzyłam w Wordpadzie. Do założenia bloga podchodziłam kilkukrotnie. Marzenie, które we mnie siedziało, było spowodowane tym, że na codzień byłam dość nieśmiała, a chciałam się podzielić z innymi wieloma rzeczami. Ostatecznie tego poważnego bloga stworzyłam 15 listopada 2015 roku, na www.blog.pl. Zaczął się on rozkręcać, kiedy postanowiłam przerzucić się na www.blogspot.com. Była to na pewno dobra decyzja. "Blogującą Domi" prowadzę od około dwóch tygodni i zdobycie 400 wyświetleń i kilku obserwujących (w porównaniu do starego bloga) jest dla mnie pewnym sukcesem.
    2. Kto jest twoim ulubionym youtuberem/aktorem/blogerem?
Moimi ulubionymi youtuberami są Marcin Dubiel i Stuu. Uwielbiam ich (czasem chore) poczucie humoru oraz wyluzowanie. Za to ulubioną youtuberką jest AlexMandostyle. Podziwiam ją za dużą ambicję i dążenie do swoich wyznaczonych celów.
Wydaje mi się, że nie mam ulubionych aktorów. Wynika to z tego, że codziennie mam mało czasu dla siebie i nie starcza mi go na oglądanie filmów.
Zanim założyłam swojego bloga, nie czytałam innych. Tymczasem teraz najchętniej czytam blog Karoliny (Klik).
    3. Jaką książkę czytasz lub zamierzasz przeczytać?
Na dzień dzisiejszy kończę czytać "Podaruj mi miłość", a niedawno zaczęłam "Bóg nigdy nie mruga" Reginy Brett. W międzyczasie muszę jeszcze ogarnąć lekturę, na co totalnie nie mam czasu.
    4. Czy uprawiasz jakiś sport?
Regularnie tylko uczestniczę w zajęciach wychowania fizycznego oraz od niedawna ćwiczę w domu. Ale żeby tak rozwijać się się w tym kierunku? To raczej nie. Pewnie wiosną zacznę biegać, bo teraz nie dałabym rady z tą temperaturą. Zwłaszcza, że staram się o wzorową frekwencję w szkole.
    5. Co chciałabyś zmienić w swoim życiu?
Pewnie nie raz mieliśmy w swoim życiu momenty, których nie powinno być. Słowa,  których nie powinniśmy wypowiedzieć. Osoby, które nie były warte nas i naszego poświęcenia. Jesteśmy tylko ludźmi. Codziennie popełniamy masę błędów. Ja, tak szczerze mówiąc, nie zmieniłabym niczego, co wydarzyło się w przeszłości. Ten czas jest już za nami i nie warto do tego wracać. Teraz bardzo zależy mi na przyszłości. Na stworzeniu nowej drogi w życiu. Na dokonaniu najważniejszych wyborów. Bardzo chciałabym, aby zmieniła się moja postawa - abym wreszcie wiedziała czego chcę i do jakiej szkoły udam się po wakacjach.
    6. Kim chcesz być w przyszłości?
Jak już napisałam w punkcie poprzednim - nie mam wybranej drogi, którą podążę później. Przez ostatnie dwa lata marzyłam o studiach i zostaniu panią magister farmacji. Jednak ostatnio moje marzenia legły w gruzach i plany się nieco zmieniły. Nie chcę teraz wchodzić w szczegóły, gdyż o tym wszystkim postaram się zrobić osobny post. Podsumowując, nie wiem co zrobię ze sobą w przyszłości.
    7. Czy masz przyjaciółkę / przyjaciela?
Myślę, że tak. Przyjacielem jest na pewno mój (były) chłopak, z którym bardzo dobrze się rozumiemy (co nie wyklucza sprzeczek) i umiemy porozmawiać o wszystkim. Przyjaciółkę znajdziecie na TYM blogu. Z nią z kolei jeszcze (chyba) nigdy nie byłam pokłócona. Tak, to możliwe. Dodatkowo przyjaźń łączy mnie z siostrą (Klik).
    8. Jak się uczysz?
Nie ma co ukrywać - uczę się bardzo dobrze. Co roku mam swoje miejsce w gablotce "szkolnych orłów", dostaję stypendium naukowe oraz posiadam wszystkie świadectwa z czerwonym paskiem. Aby nie zrozumieć mnie źle - nie chwalę się wynikami w nauce, gdyż nie zawsze mi to służy. Nauczyciele wymagają ode mnie wiele więcej, niż od przeciętnego ucznia, w domu mam dużo nauki i przygotowywań do konkursów. Także inteligencja nie zawsze jest plusem.
    9. Jaki lubisz zapach?
Lubię bardzo dużo zapachów, od tych "normalnych" (np. owoce, zielona herbata, mięta) po te "dziwne" (np. lakier i zmywacz do paznokci, farba olejna, taśma izolacyjna, korektor). Mimo wszystko najbardziej podobają mi się zapachy wypieków i pomarańczy.
    10. Jakich perfum używasz?
Tak się składa, że w ostatnim czasie nie używałam za bardzo perfum. Od kilku miesięcy wykorzystuję swoją czekoladowo-różaną mgiełkę.
    11. Twoja ostatnia rzecz jaką kupiłaś?
Ostatnią rzeczą było chyba różowe etui na mój nowy telefon i folia ochronna na ekran.

    Z powodu, że nie czytałam jeszcze dużo blogów, za dobrze wykonaną pracę, nominuję następujące :
*http://kasztanowaa.blogspot.com
*http://mgss.blogujaca.pl/
*http://feel-that-moments.blogspot.com
*http://polishqueens143.blogspot.com 
*http://www.justxmyxlittlexworld.blogspot.com
*http://dziewczynawelcome.blogspot.com
*http://zkjournal.blogspot.com
*http://moonsterek.blogspot.com

A oto 11 pytań dla nich:
1. Kiedy i dlaczego założyłaś bloga?
2. Czy masz marzenia? Jakie z nich jest największe? 
3. Jakiej muzyki najchętniej słuchasz?
4. Lubisz czytać?  Masz ulubione książki? 
5. Jaki jest twój ulubiony kolor?
6. W jakich sklepach najczęściej robisz zakupy?
7. Jaka jest różnica, według Ciebie, między znajomą, koleżanką a przyjaciółką? 
8. Czy masz zwierzę? 
9. Czy kiedykolwiek byłaś zakochana?
10. Jakie oceny najczęściej przynosisz/przynosiłaś do domu ze szkoły? 
11. Twój ulubiony smak?

Jeśli post ci się spodobał - zaobserwuj mnie, aby być na bieżąco! Chętnie poczytam Wasze komentarze, uwagi do tego, co napisałam, jak i do całego bloga. Oczywiście postaram się na wszystko odpowiedzieć. Tymczasem żegnam Was i do następnego razu.

Domi

11 komentarzy:

  1. gdybym tylko ja uczyła się tak dobrze jak Ty.. :)

    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo osób by chciało, ale uwierz - to nie jest do końca przyjemność. Pozdrawiam. ;)

      Usuń
  2. Gratuluję nominacji! :D
    O tak, ja też kocham zapach wypieków :3
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że nie tylko ja lubię zapach lakieru do paznokci. Mówisz, że inteligencja nie zawsze jest plusem, może teraz tak Ci się wydaje, bo ludzie, którzy Cię otaczają, kładą większy nacisk na Twoją wiedzę. Nie ma się co martwić, możesz być pewna, że to zaprocentuje i w przyszłości nie będziesz siedzieć za kasą w spożywczym, chyba, że sama będziesz tego chciała. Ciekawi mnie ta czekoladowo-różana mgiełka, pisałaś gdzieś o niej? Zastanawiam się nad sprawieniem sobie nowego zapachu, a to brzmi całkiem ciekawie.

    Pozdrawiam, Kat de Wolf
    http://katdewolf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, to zaprocentowałoby później, gdybym przez te wszystkie naciski nie straciła ochoty do wszystkiego. A co do mgiełki - nigdzie o niej nie pisałam. Jest to mgiełka z Avon'u o zapachu ROSE & CHOCOLAT. Mi osobiście podpasowała, mimo ze nie do końca lubię słodkie zapachy na sobie. Jednak na nią się skusiłam i nie żałuję. Za swoją zapłaciłam ok. 5 zł. W katalogu są pewnie nieco droższe. :) Pozdrawiam.

      Usuń
  4. zapach benzyny najlepszy :D
    http://sayyestothedressss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł na post, pomaga czytelnikom lepiej poznać autora. Fajna zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy wpis :)

    http://fromcarolinee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń