piątek, 8 stycznia 2016

Hello, it's me...

    Cześć!
Jak już pewnie zdążyliście zauważyć, mam na imię Dominika. Osobiście wolę, gdy mówi się do mnie Domi. W marcu skończę 16 lat. Założyłam bloga ze względu na rozwijanie mojej pasji, którą jest kreatywne pisanie.

    Moja historia zaczęła się w pierwszych klasach podstawówki, kiedy pisałam i ilustrowałam swoje własne „książeczki”. Stąd też narodziło się marzenie napisania i wydania w przyszłości własnej książki. Do tego czasu chcę się samorealizować, pisząc dla Was.
    Mój blog będzie częścią mojego życia,  dlatego nie umiem określić jednej kategorii, w której będę pisała. Będzie on o wszystkim i o niczym. O tym, co w danym momencie jest ważne dla mnie, jako nastolatki i Waszej rówieśniczki. Nie jest on ograniczony wiekiem i uważam, że jak się chce, to zawsze się znajdzie coś dla siebie.
    Mam nadzieję, że znajdę osoby zainteresowane i chętne do czytania "Blogującej Domi". Może w przyszłości uda mi się nawet kogoś zainspirować i zmotywować do rozpoczęcia własnej pracy. Na razie jednak pragnę sumiennie trzymać się swojego zajęcia i na bieżąco przesyłać Wam informacje z życia.

Wasza Domi :)

10 komentarzy: