sobota, 30 stycznia 2016

Because I'm happy

    Witam Was serdecznie w kolejnym poście na "Blogującej Domi"! Dziś napiszę nieco krócej, zwięźlej i na temat, ponieważ mam do przekazania ważną wiadomość. Otóż, jak informowałam Was w ostatnich postach, liczba moich obserwatorów zbliżała się ku 50 - ciu. Z tej okazji obiecałam Wam małą niespodziankę. A z tej jednej niespodzianki wyszły w końcu trzy. Z powodu, że już w środę około godziny 19:30 wybiła na blogu ta okrągła liczba, chciałabym przedstawić, co jest tą niespodzianką.
    Początkowo wpadłam na pomysł, aby udostępnić Wam dostęp do social mediów, na których będziecie mogli mnie znaleźć. Tak też zrobiłam. Także od dzisiaj, w kolumnie po prawej stronie, macie linki do moich trzech profilów na internecie. Z biegiem czasu może pojawi się ich więcej. 
    Drugim "prezentem", takim spontanicznym, gdyż tego nie planowałam, była zmiana wyglądu bloga. Blog był bardziej minimalistyczny i nie do końca mnie odzwierciedlał. Teraz dopiero czuję, że "to jest to"!. Zmieniłam swój nagłówek i tło na pastelowe barwy. Natomiast zdjęcia w nagłówku mają Wam dać kilka informacji na mój temat, których (być może) dowiecie się wkrótce. 
    I ostatnią rzeczą, którą mam zamiar zrobić, to post z Q&A. Myślę, że chyba każdy wie, o co chodzi, dlatego nie będę tłumaczyć. Jeśli więc macie do mnie jakieś pytania, a wierzę, że macie - zadawajcie je śmiało w komentarzach, piszcie na maila lub na aski @MisZczUch (prywatny ask) i @Blogger_girls (ask blogerek) - koniecznie dopiszcie moje imię w pytaniu. Mam nadzieję, że nie będę długo czekać na Wasze pytania i zasypiecie mnie komentarzami. Nie ograniczam się do żadnego tematu - możecie pytać o wszystko. Dodatkowo (jeśli mało dostanę ich od Was) odpowiem na pytania z dwóch pozostałych nominacji do Liebster Blog Award, gdyż uważam, że są one ciekawe, a nie chcę powtarzać postów. 
    Do zobaczenia niedługo.

Ps. To co, dobijamy teraz do setki ?

Bądź na bieżąco i zaobserwuj. :)

Domi.

4 komentarze:

  1. Gratulacje! Również czekam na tą liczbe 50 obserwatorów. No i mam kilka pytań:
    Jak ci sie udało wybić tę 50 obserwatorów?
    Jak dostałaś sie do snapbloggers i jak to działa?
    Czy masz jakieś rady dla początkujących blogerów?

    Zapraszam do mnie
    enjoy-lifeee.blogspot.com

    P.S. Dołączam się do grona obserwatorów twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję teraz tylko do setki a potem do tysięcy tego Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. supi dupi :)

    zapraszam do mnie :)

    http://gogetdressed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń